Frågor & svar
Vi på INGO står alltid redo att hjälpa våra kunder. Här hittar du svar på de vanligaste frågorna som vi får. Använd sökfunktionen eller tryck på den kategori som passar ditt ärende bäst. Hittar du inte svaret på just din fråga så finns våra kontaktuppgifter längre ner på den här sidan.
Kontakta oss
Telefon 020-788 008
Är du utomlands? Ring +46 8429 6174
Ordinarie öppettider är 7-19*. Övriga tider hänvisas till våra frågor och svar på ingo.se eller självbetjäning i INGO-appen. I händelse av AKUT skada eller skaderisk på person, miljö eller egendom ska larmnummer 112 kontaktas.
INGO, Circle K Sverige AB
118 88 Stockholm
Organisationsnummer 556000-6834
PlusGiro 856900-6
Bankgiro 160-7779
* Möjlighet att spärra kort 24/7 till engelskspråkig kundtjänstpersonal.
FAQ
-
Mitt kort fungerar inte. Varför?
-
Hur får jag ett kvitto på min tankning?
-
E-faktura
-
Kan jag ändra koden på mitt kort?
-
När är brytdatum för fakturering och förfallodag?
-
Hur kommer det sig att INGO ingår i den juridiska enheten Circle K Sverige AB?
-
Mitt kort väntar på att aktiveras i appen. Hur aktiverar jag det?
-
Jag har förlorat pengar på en INGO-station. Hur gör jag?
-
Kommer INGO-kortet tas bort?
-
Kan jag beställa flera kort på mitt konto?
-
Jag har förlorat mitt kort, vad ska jag göra?
-
E-postfaktura
-
Fakturakopia
-
Varför ska jag koppla mitt betalkort (INGO-kort/bankkort) till INGO appen?
-
Vilka betalningssätt finns det för INGO-kortet?
-
Autogiro med e-post- eller pappersavisering
-
Varför har det reserverats ett belopp på mitt bankkort i samband med tankningen?
-
Var kan jag använda INGO-kortet?
-
Hur använder jag de fria liter som jag har i min app?
-
Hur skaffar jag INGO-appen och registrerar mig?