När du har tappat ditt kort

Ibland är olyckan framme och kortet försvinner. Det händer alla, men lugn – vi hjälper dig. Det här ska du göra vid förlust av ditt INGO-kort, INGO Mastercard eller ditt vanliga bankkort.

Har du ditt kort registrerat i vår App kan du själv spärra kortet direkt, dygnet runt när du loggar in på INGO-app.com. Har du inte kortet registrerat i appen, vänligen kontakta kundservice.genom att fylla i nedan formulär.

Är du privatkund? Klicka här 

Är du företagskund? Klicka här

Gäller din förlust ett INGO Mastercard, vänligen ring 08 -14 72 80 dygnet runt för att få hjälp att spärra kortet. Gäller istället din förlust ett vanligt bankkort, kontakta omedelbart din utgivande bank för att spärra det.

Har du övriga problem eller ytterligare frågor kan du ringa INGO kundservice, helgfria vardagar 7-19, på  020 - 788 008 eller besöka vår kundservice sida på webben, den hittar du här.