Image
INGO station

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Vi på INGO står alltid redo att hjälpa våra kunder. Här hittar du svar på de vanligaste frågorna som vi får. Använd sökfunktionen eller tryck på den kategori som passar ditt ärende bäst. Hittar du inte svaret på just din fråga så finns våra kontaktuppgifter längre ner på den här sidan.

Kontakta oss

Telefon 020-788 008
Är du utomlands? Ring +46 8429 6174

Ordinarie öppettider är 7-19*. Övriga tider hänvisas till våra frågor och svar på ingo.se eller självbetjäning i INGO-appen. I händelse av AKUT skada eller skaderisk på person, miljö eller egendom ska larmnummer 112 kontaktas.

INGO, Circle K Sverige AB
118 88 Stockholm

Organisationsnummer 556000-6834
PlusGiro 856900-6
Bankgiro 160-7779

 

* Möjlighet att spärra kort 24/7 till engelskspråkig kundtjänstpersonal.

FAQ

  • Mitt kort fungerar inte. Varför?  
  • E-faktura
  • Kan jag ändra koden på mitt kort?
  • Jag har förlorat pengar på en INGO-station. Hur gör jag? ​
  • När är brytdatum för fakturering och förfallodag?​
  • E-postfaktura
  • Hur får jag ett kvitto på min tankning?​
  • Jag har förlorat mitt kort, vad ska jag göra? 
  • Kan jag beställa flera kort på mitt konto?
  • Autogiro med e-post- eller pappersavisering
  • Fakturakopia ​
  • Kommer INGO-kortet tas bort?
  • Vilka betalningssätt finns det för INGO-kortet?
  • Mitt kort väntar på att aktiveras i appen. Hur aktiverar jag det?
  • Pappersfaktura
  • Varför ska jag koppla mitt betalkort (INGO-kort/bankkort) till INGO appen?​
  • Var kan jag använda INGO-kortet?
  • Varför har det reserverats ett belopp på mitt bankkort i samband med tankningen?
  • Hur använder jag de fria liter som jag har i min app? ​
  • Hur ansöker jag om INGO-kort?